loading...
سایت تفریحی قاصدک فان
shahin بازدید : 10 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (2)

بیهوده انتظار تو را دارم

دانم دگر تو بازنخواهی گشت

هر چند

 اینجا بهشت شاد خدایان است

بی تو برای من

این سرزمین غم زده زندان است

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negin در تاریخ 1392/11/04 و 2:40 دقیقه ارسال شده است

من کی ام؟صیاد ناشی پس شکارم میگریزد...آخر آن آهوی زیبااز حصارم میگریزد...می شود تنهایی من در جهان افسانه زیرا...هر کسی را دوست دارم از کنارم میگریزد...

این نظر توسط negin در تاریخ 1392/11/03 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

عشق چه به نا گهان بیاید چه به آهستگی فرقی نمی کند تو را به تمامی در بر خواهد گرفت....مثل خیس شدن چه در باران چه در مه.....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 838